Klaar voor de start - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Make Sense!

20 Mei 2011 | Bosnië en Herzegovina, Doboj

Nadat we veilig zijn aangekomen, zijn we alleen nog maar druk geweest. We hebben alle voorbereidingen getroffen voor de projecten zodat iedereen zondag direct aan de slag kan. Ook voor de innerlijke mens is uiteraard gezorgd (4 boodschappenkarren vol welteverstaan).

De 12 overige vrijwilligers zitten nu op een terrasje in Villach en hopen morgen rond een uur of twee aan te komen bij het Orange House.

Het is hier flink warm, graadje of 29... dat wordt dus flink zweten op de bouwplaatsen.

Nog even in het kort de projecten die we gaan aanpakken:

- Huis van Dean: benedenverdieping bouwen inclusief het storten van de tussenvloer
- Familie Aleksi: nieuw dak op het huis plaatsen.
- Kinderhuis Priateljska Kua: controle drainage & maken onderhoudsplan
- Familie Petrovi: Deuren vervangen en afdakje maken boven de voordeur
- Familie Milleti: Ramen plaatsen in bovenverdieping.

Kortom we zijn wel een weekje druk... genoeg te doen, dus we stoppen snel met schrijven! Tot het volgende bericht

ciao,

• 20 Mei 2011 - 18:28

Nell En Dick:

Ik wens jullie heel veel sterkt met die hitte, ik denk dan weer terug aan het ziekenhuis, 5 nieuwe shirts per dag, wat was het heet. Veel kracht en sterkte , vergeet niet ook te genieten.
    Groeten van Nell en Dick Verhoef

• 20 Mei 2011 - 18:33

Koosenco:

Rustig aan het huis kom wel klaar.

• 20 Mei 2011 - 19:04

Marielle:

Zo, da's nog eens een plan van aanpak! Ziet er goed uit. Ik wens jullie veel (bouw)plezier en sterkte met de hitte. x M.

• 21 Mei 2011 - 11:39

Bert:

Goed bezig hoor, nu al. Jullie gaan je niet vervelen. Succes met alle projecten. groet

• 21 Mei 2011 - 18:01

Nienke:

He kanjers,

Goed bezig! Ik volg jullie op de voet. Ik hoop dat iedereen veilig aangekomen is. Heel veel succes én plezier! xxx