Tussenstand dag 4 - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu Tussenstand dag 4 - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu

Tussenstand dag 4

Door: Make Sense!

25 Mei 2011 | Bosnië en Herzegovina, Doboj

Het is inmiddels al weer over vijven, dus hoog tijd voor een tussenstand!

Ons eerste grote succes is vanochtend behaald: Het dak is af!

Ook de drainage is inmiddels afgerond, we liepen wat vertraging op doordat de materialen niet op tijd geleverd waren, maar Nardie en Jeroen hebben 1,5 kuub grint in emmertjes naar boven gesjouwd bij het kinderhuis!

Bij het huis van Dean hebben we inmiddels, op 1 na, alle pilaren gestort. Morgen moet de eerste ploeg daar zelfs om 7 uur beginnen, want om 16.00 uur moet de tussenvloer gestort zijn. Het wordt nog spannend of we dat gaan halen, want onze hollandse maestro´s geven allemaal aan dat we te weinig hout hebben voor het plafond, maar de bosnische maestro´s denken daar uiteraard anders over...

Morgen de laatste dag, hopelijk kunnen we jullie dan wat foto´s met eindresultaten showen, tot snel!

• 25 Mei 2011 - 16:41

Marielle:

Een diepe buiging voor jullie allen! Wat zijn jullie weer goed bezig. Heel veel succes morgen met de laatste loodjes. Ze wegen het zwaarst, maar wat zullen jullie (weer) trots kunnen zijn op jullie zelf en jullie Bosnische collega maistors. x M.

• 25 Mei 2011 - 16:46

Céline:

Klinkt echt geweldig allemaal, echt heel erg knap van jullie!
    En ik ben echt trots op je, pa, ik mis je wel heel erg. Ik hou van je
    xxxxxxxxxxx druif

• 25 Mei 2011 - 17:35

Judith Koot:

Wat een mooi project is het toch, vanaf de grond iets opbouwen en hoop voor de toekomst meegeven.
    Een goede reis terug gewenst.

Mochten jullie nog bij Marlies langs gaan.....voor Mara en Anita een hele dikke kus.

Groetjes Judith

• 25 Mei 2011 - 17:52

Karel En Dickie:

Oh, oh, wat gaan jullie snel!! Maar ja, morgen is ook al weer de laatste dag. Wat jammer! We gaan jullie verhalen missen.
    En jullie zelf waarschijnlijk ook. Wat een belevenissen weer. Geweldig! Ben benieuwd naar de laatste foto's. Ook die van Petra. Sterkte nog voor de laatste loodjes ennuh.......... eet lekker morgen bij de oostenrijker! Doe ze de groeten van ons. En voor jullie allemaal een dikke knuffel van ons beiden, Karel en Dickie

• 25 Mei 2011 - 22:09

Ben benieuwd! Goed bezig jullie! Is het nog gelukt Zlavko als maister te regelen? Groet, Timon

• 26 Mei 2011 - 05:48

Petra:

Ik hoop dat alles goed is gekomen de laatste dag, jullie zijn in ieder geval goed bezig. Als alles klaar is geniet met zijn allen van een gezellige laatste avond.
    Liefs Petra

• 26 Mei 2011 - 07:38

Joop:

Jullie doen goed werk daar. Ga zo door.

Riny,

Is het je nog gelukt om de sportkleding goede bestemmingen te geven ?

• 26 Mei 2011 - 13:05

Dick:

Wow, ben diep on de indruk. Ziet er allemaal erg mooi uit!!

Goede reis allemaal terug morgen!

• 26 Mei 2011 - 18:19

KoosenCo:

Flink van jullie dat het dak er op zit.
    Dan kan het binnen droogblijven.
    En ook het grint naar boven brengen
    Zal ook een hele klus geweest zijn
    Nog een dag en dan maar weer op
    huis aan.
    Groetjes Coby en Koos.