Voorbereiden voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu Voorbereiden voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu

Voorbereiden voor vertrek

Door: Make Sense!

10 Mei 2011 | Nederland, Nieuwegein

Nog een week en dan vertrekt de eerste groep van 4 personen richting Doboj! Op vrijdag 20 mei vertrekken de resterende 13 vrijwilligers per auto via Duitsland, Oostenrijk, Slovenie en Kroatie om na 1.600 kilomter in Bosnie aan te komen.

De auto's zijn ingedeeld en iedereen is zo langzamerhand zijn spullen bijelkaar aan het verzamelen om zo efficient mogelijk bepakt en bezakt richting Bosnie te reizen.

Dean heeft het afgelopen jaar ook niet stilgezeten! De positie is bepaald waar het huis voor hem en zijn broertjes en zusje mag komen en de fundering is ongeveer een maand geleden gelegd. Als wij starten heeft deze precies genoeg droogtijd gehad, en kunnen we meteen aan de slag.

Daarnaast gaan we, als we genoeg tijd en geld hebben, ook nog bij wat andere families wat kleinere klussen uitvoeren, zoals renovatie van een dak, plaatsen van een soort klompenhok, etc.

We hebben er weer erg veel zin in, en houden jullie graag op de hoogte via deze website.

Ook op dit moment kunnen we nog steeds geld gebruiken om de projecten tot een goed einde te brengen, dus doneer gerust op rekeningnummer 127990313

• 10 Mei 2011 - 15:53

Joop:

Hallo allemaal,

Heel veel sterkte met de reis en het verblijf aldaar. Ga er wederom van uit dat jullie daar goed werk gaan afleveren. Dat doen jullie namelijk al een paar jaar.
    Via Riny zal ik nog de nodige kledij meegeven en hoop dat alles goed terecht gaat komen.
    Succes met alles.

Joop Zoutenbier
    Pax Kinderhulp Utrecht

• 17 Mei 2011 - 20:31

Trudy En Arie :

Veel succes met de reis.
    We hebben veel bewondering voor jullie.
    Groeten,
    Trudy en Arie den Braven

• 18 Mei 2011 - 14:01

Marlies:

Hoi Renate,
    Ik wens je heel veel succes en plezier in het werken daar.
    Geniet er ook van om even met andere zaken bezig te zijn. Doei groetjes Marlies

• 19 Mei 2011 - 19:42

Elly Van Den Berg:

Succes allemaal!
    Danny en Nardie zijn jullie weer mee dit jaar. Je zou gaan kijken naar de reacties tijdens de week, haha. Ben benieuwd. Groetjes

• 20 Mei 2011 - 07:06

Rosaline:

he Kees, veel succes in Bosnie en een geode reis er naar toe!
    liefs Rosaline