Leuk hotelletje - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van makesense - WaarBenJij.nu Leuk hotelletje - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van makesense - WaarBenJij.nu

Leuk hotelletje

Door: Marielle en Meriam

05 Mei 2007 | Oostenrijk, Villach

Vanochtend om 9 uur vertrokken, na veel knuffels (van pluche en echte)en allerlei lieve wensen en heeeel veeel lekkers voor onderweg gingen we op pad.
De reis ging zeer voorspoedig tot Regensburg, daar begon het namelijk te regenen (What´s in a name)en dat bleef zo op en af gaan tot in Oostenrijk. Vlak voor Salzburg hadden we de eerste en enige stau, daar was een brug afgesloten en een omleiding van 40 minuten. Daarna veel wegwerkzaamheden waardoor het niet erg meer opschoot. We waren evengoed om 8 uur in Villach, en dat is vlakbij de Sloveense grens dus morgen nog maar 400 kilometer.Op zoek naar een hotel bleek dat Meriam een andere stad in d'r hoofd had als waar we waren dus het hotel was niet op de plek die ze dacht, maar al zoekende vonden we een leuk alternatief, Romantik Hotel Post. Kwam die naam ons niet bekend voor???? Ja, daar slapen jullie vrijwilligers volgende week ook. Toeval? Nou ja, eerst liepen we er langs, we dachten het zal wel een heel duur hotel zijn, het zag er namelijk nogal luxe uit. Maar blijkbaar heeft Dick goed onderhandeld en daar hebben wij nu ook gebruik van gemaakt want na enig soebatten slapen we nu voor dezelfde prijs als jullie. Eenmaal binnen blijkt het hotel wel een beetje vergane glorie, maar toch, geen klagen.
Net een lekkere pizza met een welverdiende borrel genuttigd en nu lekker slapen.

Tot mails.

• 06 Mei 2007 - 06:43

Dorathé:

Fijn om van jullie te horen, toen ik wakker werd ging direct de computer aan om nieuws te lezen over jullie. Gelukkig is alles goed gegaan. Rustig aan en deel al die knuffels uit onderweg, het zijn er genoeg. Heel veel groeten en doe weer voorzichtig en ook veel groeten aan de kids en Marlies in het huis.

• 06 Mei 2007 - 08:13

Dick En Nell,:

Heerlijk dat het eerste deel van de reis zo goed verlopen is. Dan gaan we er vanuit dat het allemaal goed zal komen. Heel veel succes en plezier verder.