Tussenstand - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu Tussenstand - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu

Tussenstand

Door: Make Sense!

08 Mei 2012 | Bosnië en Herzegovina, Doboj

Nog 2 dagen buffelen en dan zit het er alweer op. Hoog tijd dus voor een tussenstand, inclusief foto’s!

Project Gojic
Bert, Teun, Kees, Edwin en Meriam ( later op de dag extra assistentie van Riny) hebben keihard en snel gewerkt. Aan het eind van de dag zijn alle negen pilaren gestort en kunnen zij morgen aan de slag gaan met de bekisting voor de tussenvloer

Project Petra
John & Nardie zijn, na een bezoekje aan de groothandel, met een drukvat richting het huisje van Petra gereden. Na wat hulp van een loodgieter hebben ze het voorelkaar gekregen om alles aan te sluiten, dus Petra is hartstikke blij, zij heeft weer stromend water, dus project afgerond!

Project Milletic
Frieda, Carla, Jeroen, Danny en Rochelle zijn de hele dag bezig geweest met het afronden van de zijwanden en het plaatsen van het plafond. Op een latje of 20 na is alles klaar. Dat betekent woensdag nog een uurtje of drie werken.

Project Dean
Zoals gisteren aangegeven gaan we woensdag weer aan de slag bij Dean, vandaag wel even gaan kijken, de eerste kamer is gestuct.

Vanmiddag een lekkere lunch gekregen en net heerlijk gegeten dus ook de koks Renate en Karel hebben weer een drukke dag gehad.

Genoeg werk nog voor de komende dagen, maar ook een erg voldaan gevoel wat we tot nu toe hebben volbracht.

Tot morgen!

• 08 Mei 2012 - 20:06

Elaine:

Jeetje mensen, wat hebben jullie in korte tijd weer een waanzinnige hoop werk verzet ! Geweldig !!
    Ik hoop dat je (behalve van al die fraaie resultaten) ook nog een beetje kunt genieten van een gezellige sfeer en het mooie weer daar.
    Sterkte nog met de laatste loodjes (of latjes) en tot binnenkort.
    Liefs en een zoen voor Meriam & Bert.

• 08 Mei 2012 - 21:41

Marga :

Wat een kanjers zijn jullie allemaal!
    Ondanks de regen van gister en als ik zo naar de foto's van vandaag kijk, is het behoorlijk zweten geweest vandaag.
    Petje af!

• 09 Mei 2012 - 08:29

Nell En Dick:

Geweldig mensen wat jullie al gedaan hebben met elkaar. En als ik het zo bekijk is de stijgerbouw in Nederland erg overdreven want met een paar stenen en planken ben je veel sneller klaar. Geniet er de komende dagen maar goed van, want dit is een belevenis die je niet snel vergeet.

Groeten aan iedereen, maar vooral aan Bert, Meriam en John van
    Nell en Dick

• 09 Mei 2012 - 12:24

Willy Kemp:

Ik heb eens gelezen:
    handen die helpen zijn heiliger dan
    lippen die bidden.

Dit gezegde wordt door jullie in praktijk gebracht en daarvoor

HULDE

Nog 2 dagen bikkelen en de klus zit er weer op en dan weer op huis aan.

• 09 Mei 2012 - 13:15

Renate:

Wow, jullie werken echt hard. Ziet er goed uit hoor bikkels. Super. De laatste dagen alweer voor jullie. De tijd vliegt als je zo hard aan het werk bent. Veel succes en groetjes van Renate, Eric, Aimee en Fleur.

• 09 Mei 2012 - 14:15

Ellen:

Wordt een prachtig huis. Jeroen, als je terugbent is die boom in de tuin van mij een eitje ;-)
    Heel veel succes en plezier met elkaar. Groetjes aan Frieda

• 09 Mei 2012 - 19:18

Myr-Oranien-Nassau:

Te gek, petje af, lieve groetjes from Germany, kimyol