We gaan weer beginnen! - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu We gaan weer beginnen! - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu

We gaan weer beginnen!

Door: Make Sense (Nienke - vanuit Nederland)

22 Mei 2016 | Bosnië en Herzegovina, Doboj

Eergisteren vertrok weer een groep van 14 vrijwilligers richting Doboj. De 10e Make Sense vrijwilligersreis is een feit! In een reis van twee dagen, met een overnachting bij 'der Peter' in Oostenrijk, zijn de mannen, gisteren allemaal veilig aangekomen in Doboj.

Vandaag begint het echt werk. Aan de slag voor de familie Todic. Dit jaar voor het eerst zonder Meriam Verhoef. Spannend hoe dat zal gaan :-) Maar alle vertrouwen in Kees de Rijk, onze regelaar ter plaatse. En met hulp van Dragan (lokale kenner en regelaar) komt het vast goed. En natuurlijk dankzij de hulp van alle andere toppers (in willekeurige volgorde!):

Jeroen, Hennie, Nardie, John, André, Edwin, Kees van W, Teun, Erik, Hans, Loes, Kees de R, Karel en Dickie.

Zet hem op jongens en houd ons op de hoogte!

• 22 Mei 2016 - 11:06

Nigel Werring :

Papa zet m op en succes.
    Knuffel van Nigel

• 22 Mei 2016 - 11:13

André Bouwman:

Hoi Jongelui,
    jullie zijn alweer aan de slag en ik mis dat enorm, het sfeertje, het afzien, de biertjes, het appen na een dag beulen, de afscheidsparty / BBQ en het altijd lekkere eten (wat het ook is).

Werkse de komende week ,zet hem op en zorg dat die mensen daar weer een mooi huisje krijgen!

Kan er helaas niet bij zijn vanwege een vorig jaar al geplande vakantie naar IJsland, maar volgend jaar weer volle bak !

werkse!!!

Groetjes André Bouwman

• 22 Mei 2016 - 16:05

Monique Kemp:

Hey allemaal, fijn dat jullie een goede reis hadden! Veel succes deze week en doe voorzichtig. Liefs Monique

• 22 Mei 2016 - 20:35

Astrid:

Ik heb er alle vertrouwen in dat het ook dit jaar weer een mooi project wordt.
    Veel plezier en "take care".
    Liefs Astrid

• 22 Mei 2016 - 21:14

Riny :

Hey kanjers,
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Veel succes en plezier. Groetjes Riny

• 23 Mei 2016 - 09:51

Nel Steehouwer:

Fijn dat jullie ondanks de file een goede reis hebben gehad. En nu er weer keihard tegenaan met z`n allen. Gaat zeker weer een mooi project worden. Werk ze allemaal.
    Groetjes Nel

• 23 Mei 2016 - 10:25

Joop Zoutenbier:

Succes daar. Mooi dat jullie elk jaar opnieuw die steun en hulp geven !!

• 24 Mei 2016 - 10:16

Koosenco: