Vrijwilligers Make Sense! klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu Vrijwilligers Make Sense! klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu

Vrijwilligers Make Sense! klaar voor vertrek

Door: Marielle

10 September 2008 | Nederland, Nieuwegein

Nou ja, klaar? Bijna klaar, want we zijn momenteel nog razend druk met de laatste voorbereidingen voor onze reis naar Bosnië-Herzegovina. Op zaterdag 20 september vertrekken we met 15 bevlogen vrijwilligers naar Doboj. Om hulp te verlenen aan Goran en zijn collega´s bij de drukkerij in Doboj. Een bijzondere drukkerij, want dankzij een lokale stichting kunnen mensen met spierdystrofie, zoals Goran, hier werken.

Wij willen Goran en zijn collega´s heel graag helpen de drukkerij winstgevend te maken. Want met de opbrengst helpt de lokale stichting DMP meer spierdystrofiepatiënten aan werk.

We hebben er allemaal heel veel zin in en kunnen niet wachten totdat we vertrekken en écht onze handen uit de mouwen kunnen steken.

Op deze website houden we je zoveel mogelijk op de hoogte van de vorderingen van ons project. Dus als je ons wilt volgen, meld je dan aan, dan ontvang je een mail zodra we een nieuw bericht hebben geplaatst.

PS Meer weten over onze projecten in Bosnië, kijk dan op http://www.make-sense.eu

• 10 September 2008 - 14:01

Margriet De Schepper:

Dorathé en Meriam, heel, heel veel succes met de laatst voorbereidingen en en lots of energy om ter plekke de handen uit de mouwen te steken.

Zoenen, Margriet

• 11 September 2008 - 12:58

Joop Zoutenbier:

Hallo meriam en Dorothé,

Heel veel succes en sterkte met jullie nieuwe projekt. Misschien dat ik nog probeer langs te komen eom misschien wat spullen mee te geven ( meiden spulletjes) die jullie misschien in "Prijatelska Kuka " kunnen afgeven aan Marlies.

Veel succes in ieder geval.

Joop Zoutenbier Actieleider Pax Kinderhulp Utrecht e.o.

• 11 September 2008 - 14:41

Petra:

allemedewerker[sters
    heel veel succes gewenst,
    groeten petra en nico

• 11 September 2008 - 17:35

John Stuijvenberg:

Maak er wat van en zorg dat er volgende keer nog wat te doen is, dan kan ik weer mee, ik hou jullie goed in de gaten xxxxx john

• 11 September 2008 - 19:21

Albert En Sophia:

Net als de vorige keer wensen wij jullie ongelooflijk veel succes. tot mails.

• 12 September 2008 - 10:09

Mariska:

Nog heel veel succes met de voorbereidingen. Rij voorzichtig, veel plezier en succes. Ik kijk uit naar jullie berichten.
    Lieve groeten van Mariska, Wilfred en een knuffeltje van Stijn aan Door.

• 13 September 2008 - 08:34

Lineke:

hé mariëlle,

veel plezier en succes met de voorbereidingen. ik zal zeker je verhalen volgen en als ik tijd heb reageren

ps ben vanmorgen tante egworden!! ja, ik wil het de hele wereld vertellen :)

• 13 September 2008 - 11:18

Lies:

Martin en alle ,,,,,,vrijwilligers. veel succes met jullie werk in doboj goede reis .veel goeds lies.ps wat een mooi doel,,

• 14 September 2008 - 10:39

Monique Pulles:

Lieve Dorathé, Martin en alle andere vrijwilligers,

Heel veel succes in Bosnië!
    Ik wens jullie een fijne tijd toe met vooral veel hartverwarmende momenten. Zowel voor jezelf als voor de mensen in Doboj.

Hartelijke groet, Monique

• 18 September 2008 - 20:11

Marielle:

Hoi Dorathé, Martin en Lia, als jullie dit lezen zijn jullie hopelijk al een heel eind op weg naar Bosnië en zitten jullie achter een pc om het eerste reisverslag van dit jaar te maken. Kwartiermakers, goeie reis en veel succes! Tot in Doboj. Liefs, M.

• 19 September 2008 - 09:38

Marlou:

Dames, heel veel plezier en werklust toegewenst voor volgende week. Harstikke leuk initiatief! Als het me gaat lukken om een mail alert te plaatsen dan ga ik jullie op de voet volgen!
    Liefs Marlou

• 19 September 2008 - 12:29

Margareth:

Marielle, heel veel succes!
    margareth