Hoogste punt bereikt en meer! - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu Hoogste punt bereikt en meer! - Reisverslag uit Doboj, Bosnië en Herzegovina van makesense - WaarBenJij.nu

Hoogste punt bereikt en meer!

03 Juni 2015 | Bosnië en Herzegovina, Doboj

Een kort verslag want we zijn pas net thuis en gevloerd. Wat een dag. Hiep hiephoera er is er een jarig dat kun je wel zien dat is Hennie!

We hebben goed voor hem gezorgd dus een onvergetelijke verjaardag.

Ondertussen gewoon doorgebouwd, nou ja gewoon, zo kun je het nauwelijks noemen als het 30+ graden is. Maar het hoogste punt is bereikt! Het eerste huis heeft alle spanten staan en voor het 2e huis zijn ze voorbereid. We hebben vandaag flink door gebuffeld om op tijd klaar te zijn, er is dan ook maar een kleine delegatie naar de herdenking van de watersnood geweest omdat we toch echt nog iets moesten afmaken.

En omdat we nu pas thuis zijn en toch echt nog even willen relaxen houden we het hier maar bij want morgenochtend gaan we om half 6 weer op pad zodat we om 6 uur kunnen beginnen.

Hopelijk morgen meer tijd en inspiratie en dan brengen jullie weer helemaal op de hoogte.

• 04 Juni 2015 - 08:07

Riny:

Hey kanjers, grote klasse dat jullie bij deze temperaturen zo hard en lang doorwerken.
    Sterkte en succes voor de laatste loodjes ( spanten

• 04 Juni 2015 - 13:41

Tim Van Elteren:

Zo mannen, het zit er bijna weer op.
    We wensen jullie een fijne en goede thuisreis en overhaast je maar niet.
    Barcelona wint toch wel.

Joke en Tim van Elteren