Duitse vrouw schrikt zich rot... - Reisverslag uit München, Duitsland van makesense - WaarBenJij.nu Duitse vrouw schrikt zich rot... - Reisverslag uit München, Duitsland van makesense - WaarBenJij.nu

Duitse vrouw schrikt zich rot...

Door: Martin, Lia, Dorathé

19 September 2008 | Duitsland, München

Dag allemaal,

We zijn nu 60 km van München, het is 19:00 uur en we gaan even een soepje eten. Goulashsoep, alle drie ;-). Even een anekdote die we jullie niet willen onthouden. Tijdens onze tussenstop parkeerden we bij een toiletgebouw, Martin ging daar heen. Bij terugkomst richting de auto zag hij dat Lia gebukt wat uit de auto pakte en bedacht dat hij haar wilde laten schrikken. Hij loopt tussen de auto’s door en opent de deur van de grijze auto. Hij opent de deur en de eigenaresse van de auto schrikt zich rot! Was het niet onze auto maar een andere grijze auto, de Duitse vrouw riep ‘Es ist die falsche wagen!’ Haha, hier Martin die het even overneemt. Lachen hoor die vrouwen waarmee ik reis. Maar ik heb ook wat hoor: Lia moest hoognodig... Hier moet je 0,50 betalen, Lia ging onder het poortje door terwijl ik in mijn ooghoek de toiletdame naar haar zie kijken. ‘Zahlen bitte!’ Met een rood hoofd zittend op haar knieën brabbelde ze iets van: ‘Ik heb geen kleingeld...’

Groeten van Martin, Lia & Dorathé

• 19 September 2008 - 18:01

Jan & Marja:

Handig toch die 0.50. Je krijgt ook vanzelf er weer korting mee hoor. Die Duitsers willen overal geld voor hebben. Hebben jullie onze fietsen al gezien.

• 19 September 2008 - 20:55

Elly:

haha, die Martin; had je toch nog niet genoeg geslapen, hihi wat een joke

• 20 September 2008 - 16:56

Nienke:

Haha, altijd lachen met die Door en Martin!
    De rest is vanmorgen ook vertrokken dus iedereen is onderweg! Hele goede reis allemaal en veilig aankomen.
    Liefs, Nienke

• 20 September 2008 - 17:50

Ellen:

Lieve voorgangers....heel veel succes en (gelukkig ook)plezier. Jullie zijn er nu denk ik, morgen komt de rest. KOOK ZE!! en ik/wij volgen de berichten

dikke kus
    Pieter, Ellen en Janneke

• 20 September 2008 - 19:47

Nell En Dick:

Hallo allemaal,
    Jammer dat ik er dit jaar niet bij ben. Maar misschien komt er nogeen vilgende keer. Ik wens jullie allemaal veel succes met dit project, en ik hoop dat jullie net zo veel plezier hebben als wij vorig jaar.
    Meriam en Bert, veel sterkte de komende week.
    Groeten, Dick, net weer thuis van weggeweest.

• 21 September 2008 - 08:45

Rob Hilhorst:

Hele goed reis en wees voorzichtig!
    Doe de groeten aan Kees!
    GrRob