Yes, wij zijn onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu Yes, wij zijn onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van makesense - WaarBenJij.nu

Yes, wij zijn onderweg

Door: Dorathé

19 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

Zo, wij zijn onderweg! Gisteravond heb ik op de skibox gelegen om hem dicht te krijgen. Eigenlijk passen er twee schoonmoeders in maar nu is de box gevuld met slaapzakken, luchtbedden, koffie, thee, pindakaas, chocopasta, thermoskannen, cadeautjes voor de kids in het kindertehuis, Nederlandse vlag met stok, poetsdoeken etc. De auto zelf is gevuld met een veiligheidsnet voor de trampoline bij Prijatelska, bloembollen, software, keukengerei, kleding, schrijfblokjes, pennen, knuffels, weekendtassen van ons drietjes, militaire stretcher loeizwaar van Martin, dekbed van Martin!, drie hoofdkussens, heeeeel veeel eten en drinken, 5 klapstoelen etc. Er is nog net een piepklein plekje voor een persoon achterin. De auto is prachtig voorzien van stickers van Make Sense! door Jan. Vanmorgen was het nog even flink aanpakken maar na Lia te hebben gehaald, Tom naar school, Bobbie mijn hond naar Leyla, Boekhouding naar PrintRun, uitgezwaaid door de meiden, Martin gehaald, yes we zijn nu eindelijk op weg. Het is prachtig weer om te rijden, het zonnetje schijnt wat willen we nog meer. Nou eigenlijk willen we wel dat de papieren nu in onze handen zijn voor de vrachtwagen. De vrachtwagen wordt vandaag geladen maar de papieren zijn nog niet gefaxt vanuit Bosnië, ze houden de spanning er in. Zonder deze papieren kunnen we niet de grens over. We blijven optimistisch het gaat vast weer allemaal lukken. We zijn nu bij Koblenz het is nog 790 km naar ons hotel in Oostenrijk. Het is heel gezellig in de auto, we vermaken ons prima!

Groet, Dorathé, Lia & Martin

• 19 September 2008 - 12:50

Marielle:

Hoi alledrie, klinkt helemaal TOP! Ik kijk er naar uit om morgen ook te vertrekken (ook al is het bere-vroeg...) Gooe reis verder en tot straks! xx, M.

• 19 September 2008 - 17:58

Jan & Marja:

We houden jullie in de gaten en hebben goed weer besteld. Doe voorzichtig en succes

• 19 September 2008 - 19:29

Riny:

Hoi alledrie,Yes! Vanmiddag eindelijk de fax binnen, welliswaar niet te lezen (in cyrillisch)maar we gaan er maar vanuit dat het de toestemming is. Na de vrachtwagen vanmorgen met Bert, Bauke, Jan en onze chauffeur in Amersfoort te hebben ingeladen, naar de weegbrug. We hebben weer 8000 kilo handel bij elkaar gescoord!!Bij de Baanderij nog een even een mooie bank en stoel voor Bozidar zijn ouders te hebben ingeladen de papieren in orde gemaakt.Gelukkig kwam er geen controle van de douane,dus loodje erop en weer naar Utrecht.
    Wat een opluchting. Het is weer gelukt!!!!!!!!
    Met een bijzondere ervaring van twee dagen hoog in een vrachtwagen van 14 meter te hebben gezeten bij een zeer gemotiveerde en enthousiaste chauffeur ( die nu al zegt volgend jaar weer te willen rijden) wens ik jullie een hele goede reis verder en hoop dat het hotel oke is.
    Nu maar duimen dat de vrachtwagen geen problemen krijgt bij de grens. Als het meezit is hijdinsdagavond,uiterlijkwoensdag in loop van de dag bij jullie.
    groetjes Riny