Aankomst Villach - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van makesense - WaarBenJij.nu Aankomst Villach - Reisverslag uit Villach, Oostenrijk van makesense - WaarBenJij.nu

Aankomst Villach

Door: Diana en Dick

11 Mei 2007 | Oostenrijk, Villach

Hallo iedereen,

We zijn met z'n allen gearriveerd in Romantik Hotel Post. Iedereen heeft gelukkig een goede reis gehad. Dorathe is onderweg ook nog geinterviewd door Radio Vianen. Tof he!

Max had nog wel even last van een boom op de weg. Een overstekende boom, zeg maar. En Robbin en John kregen hier in het restaurant van het hotel een spiegelei geserveerd terwijl zij een schol hadden besteld. De schollen waren op. En blijkbaar hadden ze eieren genoeg! De eersten waren om zes uur vertrokken en waren ook al om half zes gearriveerd. De rest kwam druppelsgewijs later binnen.

Inmiddels 23.15 uur, is iedereen binnen en zitten gezellig buiten op het terras te genieten van een welverdienend biertje of iets anders.

Enkelen zitten nog even in een restaurant te eten, omdat de keuken hier al gesloten is.

Morgen gaan we om 7 uur ontbijten, en dan krijgen we een bijzondere tocht door Bosnie,naar Doboj.

We verheugen ons op het weerzien met de kwartiermakers, Meriam, Marielle, Nico en Petra.

Tot het volgende bericht!

• 11 Mei 2007 - 22:41

Martin:

Wat fijn, wat geweldig, wat heerlijk, wat mooi, wat ontroerend, wat een ontwikkeling, wat een lef. Make sense maakt een verschil!
    Ga zo voort...

• 12 Mei 2007 - 01:22

Mieke:

Ik had even een nachtelijke pitstop en Kon het niet laten even te kijken waar jullie zijn. Zo te horen gaat alles goed.Dat de rest van de reis de bomen maar netjes in de berm mogen blijven staan.Nu nog even weltrusten en morgen gezond weer op.Toi toi toi met het laatste stuk van de reis!!